mandag den 7. juli 2014

Counting down

Trænger til ferie. Trænger så skide meget.

Ej, men hold nu kæft, hvor er jeg bare træt og sur. Og trist. Og føler mig pisset på. Og føler mig dum over at føle mig pisset på af en, som ikke er værd at blive pisset på af. (Er I med?)
Og gider da på ingen måde rende rundt og føle mig lousy over, at jeg for pokker er en voksen kvinde, som ikke er hæmmet på sengekantsområdet. Og at det er én ting - men en anden ting er hvordan man udviser respekt. Og at førstnævnte edderrøvme ikke betyder, at man bare kan lege buffet på mig. Og endelig (!)...så er det fandeme ikke min skyld, at visse mænd er så gennemført blottet for situationsfornemmelse og normal tankegang, at de tror, at bare fordi man ikke sidder og fniser i skægget over at tale om sex, så er man bare villig, billig og easy.

Må jeg brække mig. Og lukke den her. Slut. Er ikke det værd at hidse sig op over. Kan og vil ikke påtage mig en træls sindsstemning pga. stupide mennesker og deres handlinger og tankemønstre.