tirsdag den 29. januar 2013

Runde baller (Råd søges)

Der er noget der undrer mig...Jeg så lige et klip fra modeugen i København i Nyhederne.
De viste en model på en catwalk, som valsede af sted i noget undertøj af en art. (Eller lingeri...hvis man nu skal bruge et knapt så jysk udtryk).
Hun havde seriøst de rundeste baller jeg længe har set. Nu kan jeg ikke lige finde et billede af omtalte kvinde, men mon ikke Google har noget tilsvarende?


Jo...




Noget i den stil. Altså, jeg er da godt klar over, at jo højere bmi'et er, jo mere udfordret bliver tyngdekraften. Det er jo logik for enhver. M. mindre man er neger....eller uhuh...farvet, som man skal sige.
Og jeg er da også klar over at ingen kommer sovende til sådan et bagparti. Men alligevel? De er jo uhyggeligt runde, de baller der.
Ikke engang da mit bmi var nomalt, var jeg i nærheden af sådan et par kugler der. Og jeg cyklede ellers meget. Og var ret heftig på en trappe, hvis jeg selv skal sige det.

Er det så genetisk? (Nægter simpelthen at spørge min mor, om jeg må se hendes røv).

Ærligt talt, jeg kan jo lige så godt være ærlig...Mine baller ligner simpelthen et fyldt brugt kaffefilter. Uformelige, men dog lidt trekantete og lange i det. Og m. ujævnheder i overfladen.
Hvad gør man så? Når man når et acceptabelt bmi igen, og baller stadig ligner noget der er blevet punkteret?

Man kunne selvfølgelig købe denne smarte trusse på eBay:



Men hvis man nu gerne vil forme dem på naturlig vis? Hvad så?