onsdag den 21. maj 2014

Jeg er gået på kompromis med min værdighed



Nå...men bare en hurtig update. Det er i dag onsdag d. 21. maj, og jeg er officielt kikset. Jeg har brudt med min stolthed og forfængelighed.



Jeg har bestilt Crocs.






Kan jo for helvede lige så godt få klippet håret i en frisk strit i morgen, få farvet pandehåret i en pangfarve, hoppe i beigefarvet tøj, tage til fællessang på Bakken, købe mig en campingvogn og en pumpetermokande, køre bakkenbarterne frem på kinden med ekstra stærk hårlak, gro mig et par åreknuder, insistere på at udtale 30 som trajwe, lime 75 similisten fast på brillestellet, gå i jeans med hjemmesyet kile, knalde Claude Monet op på væggen sammen med "De grædende børn", tune tv'et ind på DK4, montere et græsgulvtæppe på terrandaen, købe en Skoda Felicia fra starten af 90'erne, få mig en el-cykel, omtale mig selv som en frisk pige, gå med knæ nylonstrømper i farven Ambre, købe samtlige albums med PS12, spille banko med 31 lykkedyr og få en Holmegaard lampe over spisebordet.


Men bliver nødt til at gøre noget. Får altså møgondt i lænden af at stå og gå længe på arbejdet. Og når det nu er så varmt, kan jeg ikke lukke fødderne inde i tykke tunge sko. Men skoene bliver kun brugt på arbejdet. Og de bliver fragtet i en ikke-gennemsigtig pose derned og hjem. Og taget af, når jeg kører i firmabilen.

Og mens jeg venter på at gummihovene bliver leveret, er der så en masse forberedelse der skal laves, inden jeg kan stikke verdens grimmeste fødder i dem.

- Klippe tånegle. (Omfattende. Svarer nærmest til at fælde et træ. Storetånegle er meget robuste)
- File/høvle en halv hæl af. (Parmesan anyone?)
- Neglelak på.
- Fjerne hår på tæerne.

Det er ret omfattende faktisk. Og kunne jeg nøjes med at købe kopien til 40,- kr? Nope! Jeg skal da have den originale. (Bilder mig altså ind, at den er bedst).
Lortet koster fra 300,-! Men Zalando reddede mig med et tilbud på kun 175,-. Det er okay.