fredag den 23. maj 2014

Noget om sex og klamme slimede ting

Jeg visner lidt, når temp. kravler på den høje side af 25 grader med en ond latter. Det gør jeg sgu. Om det er fordi, at Mummiekrop ikke ser så flashværdig ud i lette sommergevandter, skal jeg ikke kunne sige. Men det er bestemt en mulighed. Hvis man tager selvværdet i betragtning. Og ømme indersider af lår. Det er en helt anden version af wax on/wax off der er gang i der.

Gad vide hvordan det føles at have kæmpe mellemrum mellem lårene?

Men jeg er sgu bare ikke tilhænger af høj varme, når den er ledsaget af en luftfugtighed på 280%. (22-24 grader og en let brise derimod; ja tak! Mange tak!)

Frø- og sneglesituation:








Jeg kan ikke klare det. Helt seriøst. Det kan jeg sgu ikke. Alt snører sig sammen, tårene pibler frem og pulsen op. Det værste er de skide frøer. Man aner jo for helvede aldrig i hvilken retning de har tænkt sig at hoppe.
[Dyb mandepædagogstemme/On]
"Jamen Rødhætte, de er meget mere bange for dig, end du er for dem!" 
[Dyb mandepædagogstemme/Off].

Hvad fanden ved du egentlig om det? Frøer kan ikke tale. Der er da ingen der ved, om de faktisk synes det er pissesjovt at være klamme overalt.

Status as we speak:
Drikker kaffe. Og tænker. Og slapper af.

Status for taberskoene:
Har fået mail fra Zalando. Mine Crocs er afsendt. Det bliver et sørgeligt syn.

Status for træthed over familiemedlemmer på den trælse gren af stamtræet:
Saver grenen af.

Hemmelighedsstatus:
Arrggh! Det er så træls! Har fået noget at vide, som jeg ikke må sige noget om før om en uges tid. Men jeg glæder mig SÅ meget. Tror det bliver starten på noget ret sjovt og gennemført godt.

Fodstatus:
Uoverskueligt. Tror stanken er trængt ned gennem det øverste hudlag. Er officielt en stinkhætte. Står fandeme hver aften og skrubber fødderne med stiv børste og er ved at brække mig, fordi det kilder så meget.
Føntørrer endda fødderne. Men når jeg så får fri dagen efter: Puff! Så er der forrådnelse igen. Overvejer seriøst at købe den der deodorant der lukker af for svedproduktionen, og marinere klumperne godt og grundigt. Men gad vide hvor sveden så siver ud henne?

Drømmestatus:
Drømmer alt for meget. Om noget der er så tæt på, men alligevel så utilnærmeligt. Dummehætte.

Fedmestatus:
Er stadig en Dellehætte, men trods alt en lettere version. Og jeg bliver kun lettere.
(Grundet køb af chinabox i eftermiddags, er der kun plads til Skyr til aftensmad. Det er bare slet ikke det værd at købe sådan noget lort. Altså Chinaboxen. Men ganske hyggelig oplevelse at købe den. Mens Mrs. TjingTjangTjung blandede den, konstaterede Uglen, at det regnede. Hvilket udløste flg. udbrud hos Mrs. Tjing: "Rejr....rejr.....rejr...gern ha' rejr...ja? Gern ha' rejr?"
Men ja, jeg ville da gerne have rejer).


Dagens Sang-på-hjernen-status:



Gul & Gratis status over brugernes sproglige ressourcer:
Tønder Q 46 tilbyder, mit nr er xxxxxxxx
hvis du ville se flere billeder af mig så tryk der hvor der stå sexpiger.dk 
jeg er til par / pige og fyrer
Jeg tilbyder blow og sex jeg er q på xxxxxxxxc og er kun til det blide har mange tattoo og har en behåret mis og så er jeg ikke ryger jeg er kun til sikkesex jeg køre også ud men så er det mindst for en time til 1500 kr for en time og hvis det er hos mig privat knus Heidi

en halv time til 1000 kr kun sikkesex

en time til 1500 kr kun sikkesex

blow 500 kr kan evt være uden gummi hvis du ønsker det

køre ud for en time til 1500 kr hvis du ville se flere billeder af mig 
så tryk på sexpiger.dk


moden gift kvinde, tjylland,meget varmblodig,KUN DE MÆND DER HAR VÆRET HER HAR INTERASSE, FREDAG DEN 6/6 ER SIDSTE DAG JEG HAR ÅBEN; søger gavmild mænd, til at hygge mig med i soveværelse, oral sex og samleje, ved samleje med kondom 600 kr,UDEN KONDOM 1000 kr, ABSOLUT IKKE ANALSEX,,jeg er 54 år med en snæver mis og store bryster C skål,jeg er 175 høj, 72 kg kun,blid sex, min mand vil være i stuen, det føler jeg mig mest tryk ved, NÅR VI MØDES ORDNER VI DET ØKONOMISKE FØRST, så skal vi ikke tænke mere på det,Åben fra 10 til 17 hverdag, lukke lørdag og søndag, hvis du har lyst til mig, SKJULT ELLER HEMLIGT NR BESVARES IKKE.
kun seriøse,