lørdag den 22. marts 2014

Alt det der lort om at "rigtige mænd/kvinder foretrækker"...

Ej, men hold mit hår, mens jeg brækker mig i lårtykke stråler.

Jeg magter ikke flere latterlige påstande om, at "rigtige kvinder foretrækker tatoverede mænd" - "rigtige mænd foretrækker kurver" osv osv osv.

Luk røven, tak! Og det var så lidt.

Hvem fanden definerer hvad der er rigtigt?


Ingen.


Nej, nemlig.

Jeg er edderrøvme ingen "urigtig" kvinde, fordi jeg ikke synes, at mænd der er proppet med tatoveringer, er lækre.
Og der er sgu da ingen mænd der er forkerte, hvis deres præferencer er en virkelig slank kvinde eller en kvinde med en drengekrop. Så hold venligst kæft.

Og lad være med at tage pis på det ved at dreje det og lave sådanne arrogante billeder, hvor det nærmest står bøjet i neon, at "man" skal synes, at ham til højre er grim.


Der er kvinder der foretrækker versionen til venstre. Og der er kvinder - incl mig - som foretrækker versionen til højre. (Faktisk synes jeg, at versionen til venstre ligner en sofa fra Biva). 
Men det gør ikke mig eller de andre kvinder til at være mest rigtig eller forkert. 

De eneste der er forkerte er de tomhjernede idioter derude, som bilder sig ind, at de kan definere hvad idealet er. 

Ti stille! Tak! Og lad for pokker folk have deres præferencer i fred, uden de skal latterliggøres. Verden ville edderrøvme være et møgsygt sted at være, hvis vi alle lignede hinanden.