Er du den datter, som min mor aldrig fik?

Jeg er en frisk og (k)ærlig mand på 39 somre.
Jeg har aldrig haft en kjæreste, for min mor vil mig kun det bedste og derfor har jeg sagt ja til, at hun skal godkende før det bliver officielt.

Min mor og mig bor på en dejlig gård, som min far byggede da jeg blot var en livlig lille celle i hans pung.

Jeg har en dejlig lejlighed oppe på loftet, som mor har hjulpet mig med at indrette og sætte i stand.

Til daglig arbejder jeg som langturschauffør og derfor er mor ofte meget alene.
Så det er vigtigt, at jeres kemi stemmer.

Dit udseende betyder ikke så meget, men mor vil ikke have slemme piger indenfor dørene, så piercinger og tatoveringer accepteres ikke. Ellers er udseendet ligemeget, bare du kan tage fat.
Hvis du ikke kan lave mad, skal det ikke holde dig tilbage. Je...mor skal nok lære dig det hele fra bunden.

Vi foretrækker at du ikke er fra storbyen.

Hvis du drømmer om at flyve tilbage i tiden og leve en idyllisk tilværelse i ren Morten Korch-stil, så fat pen og papir.

Vi holder samtaler i uge 31.

Kærligst Arne.
Billt.mrk: Himlens fugle.