tirsdag den 22. maj 2012

Har fået nyt tilbehør i køkkenet.

Gråstænkt har efterladt en gave i køkkenet.
Spørg mig ikke hvorfor den dåse står der? Og hvilken funktion den mon har? Måske han er startet på at bygge en pyramide af tomme dåser? Eller synes han bare at den pynter?
Må spørge ham når han kommer hjem. Er ikke vild med at have sådan noget stående fremme. Man er vel nogens mor.



Anderledes ser det ud på badeværelset, som faktisk er min anden stue. Her er der jo tale om ting der har en funktion.
Indrømmer så, at det var dumt af mig at købe den der kasse. Havde ellers intentioner om at den skulle indeholde fine dekorative ting. Men er aldrig rigtig vokset fra den der tendens med at når man rydder op, så propper man bare tingene ned i en beholder. Så er det af vejen.
Men mit skab og mine skuffer er allerede proppede, og så kan man jo lige så godt have de ting man bruger mest til at stå fremme.



Bemærk venligst Bio Oil.  Bestilt fra engelsk webshop. Og som torskehovederne ved told, kom til at angive forkert beløb ved. Og så skulle Rødhætte betale ved kasse 1 hos overfrisk kvinde på posthus med alt for meget blåt make-up og hårspray. Altså kvinde. Ikke posthus.
Der ER dælme forskel på Kr. 78,- og $ 78,-
Har sendt vred mail og bilag af kvitteringer afsted for en måned siden. Men har man fået pengene retur? Næh nej. Kunne ellers godt bruge dem. Konto er erklæret i undtagelsestilstand.