fredag den 30. marts 2012

Happy Friday.

I dag er det Happy Friday. Også kendt som: Dagen hvor man må synde. Dagen, som jeg har talt ned til siden sidste fredag. Yippekayeh-Motherfucker. Der skal fyldes e-numre i svælget! Jeg ER allerede i gang med at planlægge dagens indkøb, i skrivende stund. Come to mama.
Og fra i morgen er der så nye boller på suppen. Fedtfri boller. For jeg har altså et mål der skal nåes. Så der skal sættes hårdt ind. Men jeg glæder mig. For det er en fed (tøhø) investering i sig selv. Og jeg er altså ret vild med at se tallene dale på vægen. Så jeg skal lige give den en ekstra skalle med motionen. Allerhelst ville jeg jo gerne kunne løbe, men jeg ved endnu ikke, om det er at udfordre tyngdekraften lige lovlig meget? Men jeg har et slutmål der skal nåes inden sommerferien. Det der svarer til vægten af 18 pakker stegemargarine. Eller det der svarer til vægten af min venstre balle.
Men af, det skal de skide kilo. Og det kommer de.

Men i dag skal jeg i Føtex' bland-selv-afdeling. På med plastikhandsken og ned i godterne. Jeg overvejer at tage en ny kjole på i dagens anledning.