søndag den 19. januar 2014

Bloody Hell

For helvede! Hvad sker der nu?! Hvorfor kan jeg ikke sove?

Har i desperation gennemrodet kurven med piller for at se, om der ved et mirakel lå en sovepille. Hvilket der selvfølgelig ikke gjorde. Fandt til gengæld en allergipille og en kodymagnyl på bunden af min taske. Godt nok klædt i tobaksfnulder, men i mørket er alle katte grå. Ikke?

Har set gud ved hvor mange afsnit af Frasier. Problemet er, at det er for underholdende og derfor ikke søvndyssende.

Har været på Netdoktor, men skred hurtigt igen, fordi jeg pludselig havde lidt for mange diagnoser.
Tør ikke se gyserfilm alene.

Har boykottet romantiske film i trods, fordi det bare får mig til at længes efter de underarme, som jeg ikke må længes efter.Thi kærlighed kommer først i et bagholdsangreb, når man ikke søger efter det.

Hvad helvede skal jeg nu lave?

Lortelort.

Så var jeg på youtube og fandt en søvnhypsone video. Hvilket jeg IKKE kan tage alvorligt. Det eneste jeg kan høre, at hvor meget oplæser læsper og åbenbart har for stor tunge.