fredag den 21. juni 2013

Årh årh årh ååårhh

Hold nu kæft hvor er der varmt i et køkken. Tror der har været 38 grader og en luftfugtighed på 912% på arbejdet i dag.
M. jævne mellemrum, sneg jeg mig ind i kølerummet, og gned min krop op mod væggen. Flad som en riskiks. 
Burde hedde kælerummet. Faktisk.

Men ved I hvad? Det har været en skøn dag. Helt vild skøn. Og jeg gik hjem m. en følelse af, at jeg faktisk ikke er komplet håbløs.
Vildt dejligt.

Nu ligger jeg splattet ud på sofaen m. et glas lækker vin indenfor rækkevidde. Sponsoreret af min boss.
Har forelsket mig i en serie på Netflix. "Drop dead diva". Dejlig underholdende på Ally McBeal måden. Så jeg snupper lige et afsnit om lidt.
Pænt optimistisk og naivt. Vil sådan set vædde m. at jeg sover inden kl. 22.
Synes jeg kan mærke, at Ole Lukøje ikke er narrefisse i aften. Tror han står og sprøjter på mig. Altså m. sovesand. Eller sovestøv.

Liderlige lille satan...