lørdag den 18. januar 2014

Thomas Blachman (!!!)

Jeg fatter ikke de folk, der har alt imod den mand. Det gør jeg sgu ikke. Hvad foretrækker de? En person, der pakker sandheden ind i glanspapir, og ikke er autentisk?

Bevares, jeg magter ikke selv folk, som er modbydelige, bare fordi de kan. Udover, at det er ynkeligt og i bund og grund bare sølle, så er det også det sikre tegn på, at man har med en primat at gøre, som på ingen måde kan begå sig socialt.
Men hold nu kæft, hvor er jeg irriteret over de mennesker, som ser X-Factor og hyler op om, hvor modbydeligt et menneske han er. At de pr. automatik går ud fra, at hans direkte meninger afspejler hele hans personlighed, vidner sgu da ikke om særlig stor indsigt i noget som helst.

Nå...men som den opmærksomme har gættet, så er jeg stor fan af Hr. Blachman. Den mand oser af sex. Ikke kun pga. hans udseende, som i dén grad er så maskulint, at Bruce Willis bliver nødt til at træde et skridt til siden, og dele pladsen. Men allermest pga. hans intelligens, og hans "I-kan-fandeme-mene-hvad-I-vil-mene, men-jeg-gør-det-jeg-tror-på" attitude.

Gud, hvor ville jeg ønske, at jeg kunne synge. Jeg ville da sådan set elske at stå der til audition helt uden svedperler i overskægget, og med en stemme, som faktisk slet ikke lyder som en person med Downs, der synger gennem et køkkenrullerør, men med en stemme, som ville få hans skaldede glinsende isse til at rokke fra side til side, mens hans mund former sig til et listigt "nu-kommer-jeg-og-tager-dig" smil og hans øjne skråner en lille smule ned. Det der inderlige smil med øjnene han laver, når han hører noget, som giver ham fornemmelser i hele nervesystemet - jamen...årh!



Der burde være en anden form for auditions hos den mand. For os, som ikke ejer en ærlig tone i hele legemet. Evt. en audition, hvor præmien er en aften sammen med ham, en pladespiller, en masse lp'er, og rigelige mængder cognac og rødvin. Dét gad jeg godt!
Det er meget muligt, at jeg virkelig (virkelig!) ikke kan synge. Men være til stede 100% og med glans til ovenstående arrangement; dét er jeg god til!

Den mand er genial! Og alt for undervurderet. Og han måtte fandeme godt hviske et "Du får et kæmpestort ja fra mig" ind i mit øre.

Ville jeg bare sige.