torsdag den 24. oktober 2013

#mitsandejeg

På Instagram er den nyeste trend i fuld gang. Og nej, denne gang handler det ikke om at fremvise mad på tallerken i sepia-tone eller retro-tone. Denne gang handler det om at vise sig selv uden make-up. Så det gør en masse kvinder - deriblandt kendte.

Come ooooon! Christiane Sha...etellerandet Müller er jo stadig gudesmuk.




Magter dem ikke. Det gør jeg virkelig ikke. De er jo for fanden allesammen kønnere end mig, end når jeg har fuld make-up på og hovedet pakket ind i Vita Vrap.
Og hopper jeg med på bølgen og viser MIT sande jeg? Helt au natural? Ja, det gør jeg da.

*Trommehvirvel*

Må jeg præsentere: Rødhætte uden make-up!




(Bemærk teaseren med det ekstremt lange linjeskift)




























"Nårrhhh Rødhætte, rønnebærrene er nok sure, hva'?"


Ja, det er de faktisk! Møgsure. Pivsure. Gider sgu da ikke flere "events", som jeg ikke kan deltage i. 

Først var det et radioshow, hvor man kunne vinde en seng, hvis man flashede sine bare fødder. 

Så var det en konkurrence, hvor man kunne vinde et køkken, hvis man ville fremvise et billede fra sit køkken fra dets værste side. Som om! Begge teenagere ville sgu da blive tvangsfjernet med det samme, og køkkenet ville blive sendt til kommunekemi. 

Og nu dette?