tirsdag den 16. oktober 2012

Det kan I fandeme godt droppe, det der!

Så sidder man her. Pissetræt, og venter på at teenagedatter og veninde ringer for at blive hentet fra besøg hos 3. teenageveninde. Og så begynder det at rumle udenfor.
Helt ærligt! Kl. er 23:37. Man laver ikke skinnearbejde nu!
Og mens banemand sidder og styrer skrumlet, sidder anden banemand i den anden ende i styrhus (?), og lægger 7-kabale. Jo jo, man kan se meget fra Casa Del Nysgerrig.

Nå, hvad skal jeg lave? Indtil de ringer?
Kan ikke give mig til at sove, for jeg fungerer dårligt med at sove, og blive vækket, hvorefter jeg skal ud i kold bil. Krop skal bruge mindst 30 min på at vågne. Og øjne skal lige indstilles til vågen tilstand.


Nå...så fortsætter idioterne udenfor. De er garanteret tyskere.
Lige sidder jeg totalt oplyst, fordi deres trælse pærer på vognen, lyser lige ind i fjæset på mig.
M. jævne mellemrum skriger det i skinnerne. Dog holder de stille lige nu. Men jeg har en lumsk anelse om at det er stilhed før storm.
Manden i den bagerste ende af vognen, lægger stadig 7-kabale.  Ved ikke lige helt hvad jeg skal mene om det. Men så vidt jeg kan se, går den snart op.