lørdag den 26. oktober 2013

De forsvundne fødder

Ligger i u-form på sofaen. Hovedet og fødderne oppe.
Eller det vil sige...resterne af mine fødder.
Tror de har selvmordstanker. Fødderne. Det dunker i hvert fald på en smertefuld følelsesløs måde.

Har været på arbejde i 12 timer. Men bortset fra fødder der føles som om de er blevet kørt over af et Arriva tog med 91 km/t. med rustne pig-besatte jernhjul, så har det været en skøn dag.

Er altså ret velsignet med min arbejdsplads. Det er sgu helt fantastisk at arbejde et sted, som emmer så meget af hygge at det nærmest føles hjemligt. At arbejde sammen med mennesker, hvis selskab man elsker.

Nå, men ligger på sofaen. Og mangler sådan set noget.
Kunne ret godt bruge en massage. På skuldre, i nakken, på ryggen og på fødderne.
Der burde være noget i stil med Just Eat., hvor man kunne bestille det.
"Just touch" eller "Just rub"? Mrm, ku' godt bruge det. Men der skal nok arbejdes på firmanavnet. Sådan ved nærmere eftertanke.

Kunne faktisk også godt bruge et mandelegeme. Sådan at putte op af. Og underarme Jeg kunne nusse. Og brystkasse Jeg kunne kysse.
Og lyden af 2 x åndedræt i sengen.
Ja...selv en duo-snorken kunne være hyggeligt.

Christ, hvor jeg dog savner at nusse underarme!

Ja, altså blandt andet. Har stadig problemer med tankegang. Den lever sit eget liv. Og streamer konstant upåklædte film.
Er som om at hjerne er blevet 70& mand.

Men som Thomas Mygind (den lækre mand) sagde: "intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet".
Så jeg venter da bare. Vil fandeme ikke nøjes. Vil have hele pakken. Ikke bare vareprøver.

Suk...det pokkers romantiske hjerte...

Måske det er i aften jeg skal se Love Actually igen?