tirsdag den 1. oktober 2013

Gul & Grotesk Prisuddeling - Årets mest griske fjols

Jamen, alt er som det plejer derinde. De griske fjolser sidder stadig og indrykker annoncer, hvor de efterlyser gratis ting. Men vi har en vinder! Danmarks meste griske, stupide og idiotiske person er fundet. Her er personens annoncer:

Ønskes gratis, Jeg søger Gratis velholdt møbler, sovesofa, sofabord, reol, lamper, gardiner/persienner osv. helst nær kerteminde.

Ønskes gratis, jeg kunne godt tænke mig 3 fatboy sækkestole, hvis der er nogen som har det, vil jeg med glæde hente dem gratis

Ønskes gratis, hejsa er der nogen som har nogen disney dvder, som de ikke skal bruge mere, så vil jeg med glæde hente dem til mine børn

Ønskes gratis, er der nogen som har en fladskærm med indbygget dvd, så vil jeg med glæde hente den gratis

Ønskes gratis, er der nogen der har en fladskærm til computeren, som der bare står og fylder, så vil jeg med glæde hente den gratis

Ønskes gratis, hejsa er der nogen som har et spisebord + 6 stole, som der står og fylder, så vil jeg med glæde hente det gratis

Ønskes gratis, hejsa jeg mangler noget legetøj til mine børn, som de kan lege med inde og ude, er der nogen som har noget de gerne vil af med, så vil jeg med glæde hente det gratis

Ønskes gratis, jeg mangler en lille anlæg med cd og radio, er der nogen som har en de gerne vil af med, så vil jeg med glæde hente den

Ønskes gratis, hejsa er der nogen som har noget drengesengetøj i voksen str., som der ikke bliver brugt mere, så vil jeg med glæde hente det

Ønskes gratis, hej er der nogen der har nogen ting med fodbold, f.eks. sengetøj i voksen str. tøj i str 5 år og op efter, plakater, tørklæder, o.s.v. det er til mine 2 drenge, så vil jeg med glæde hente det gratis

Ønskes gratis, hejsa er der nogen som har en rumdeler, som man ikke skal bruge mere, vil jeg med glæde hente den gratis

Ønskes gratis, hej er der nogen som har noget drengetøj, overtøj og fodtøj, som der ligger og fylder, så vil jeg med glæde hente det, det skal være gratis

Ønskes gratis, hejsa er der nogen som har noget pigetøj i str 12 og op, som der ligger og fylder, så er jeg meget interesseret, hvis man har noget fodtøj er jeg også interesseret i str 36-37-38, så vil jeg med glæde hente det gratis

legetøj søges gratis, hejsa er der nogen som har noget legetøj, som der står og fylder, så vil jeg med glæde hente det gratis

Ønskes gratis, hejsa er der nogen som har et tørrestativ eller 2, som man ikke bruger mere, så vil jeg med glæde hente den eller dem

Ønskes gratis, hejsa er der nogen som har en sovesofa , som man ikke skal bruge mere. så er jeg meget interesseret i den

Køleskab, hejsa er der nogen som har et køleskab de gerne vil af med, så kan jeg da godt bruge, det skal være gratis.

Mikrobølgeovn, hejsa er der nogen som har en mikrobølgeovn som de gerne vil af med, så kan jeg da godt bruge den, den skal være gratis

Ønskes gratis, hejsa jeg står og mangler et stort havebord og 6 positionsstole, hvis der er nogen der har det og de gerne vil af med det gratis, så vil jeg med glæde hente det