søndag den 1. september 2013

Jamen, så sov da...

Kan.Ikke.Sove.

!!!!

Krop burde ellers befinde sig i dyb koma.

Har stået semi-nøgen og gloet ud af vinduet og røget. Og tænkt.
Og først tyve min. senere, kom jeg ud af min eftertænksomme trance, og blev opmærksom på, at der sådan set var lys i stuen, og faktisk både lejligheder og Arriva kontor på den anden side af gaden.

Fuck det, hvis man ikke kan gå nøgen rundt i sit eget hjem, hvor skulle man så?

I en bunker, vil nogen mene...

Men ja, jeg røg i mit eftertænksomme hjørne. Og kom sådan til at tænke på kærlighed. Igen igen.
Og datingprofiler. Igen igen. Og hvor lidt jeg orker de der ligegyldige "Hej, jeg har set din profil" breve, hvor man på kommando skal ord-forføre hinanden.
Jeg er virkelig kræsen. Forstået på den måde, at det der vækker min interesse, er en mand, som tør være anderledes. Og som i den grad kan finde ud af det der m. ord. Som ville kunne sælge buræg til en dyreaktivist, blot ved at flirte m. ordene.
Det er tiltrækkende. I en langt højere grad end profilbilleder af brystkasser og forplantningsorganer.

Magter ikke de der kedelige Bilka mænd, som skriver så kedeligt og upersonligt, at computeren nærmest lukker ned af sig selv. I protest.

"Jeg er en (k)ærlig mand, som søger dig! Jeg kan godt lide romantik. To lys på et bord er lige mig. Og en gåtur hånd i hånd.
Jeg er stille og rolig. (Nej, du er kedelig).
Jeg har humor! Ja, nemli' ja. (Hold nu kæft!!! Gu' har du ej. Hvis du havde humor, så ville din profiltekst have været underfundig på den fede måde).
Jeg er glad for mit liv, men jeg mangler dig. "

......så ved man bare, at der venter et liguster-kedeligt-liv m. Zzzzz-sex og polyesterkage.

Nå...pause. Træthed har meldt sin ankomst. Skriver videre i morgen. Bliver nødt til at lave en liste over de ting, som jeg ikke vil gå på kompromis m. og undvære, når jeg skal finde en mand.