søndag den 1. september 2013

Bleeh...

Dette er en af de dage, hvor jeg bare ikke kommer ud af sengen.
Må bare erkende, at vintagekrop går i minus efter så store indtagelser af alkohol.

Har heller ikke fået bestilt ny tv-pakke, så fra dags dato er skærmen sort. G. stod jo for den gamle pakke. Og den blev ligesom opsagt, da han flyttede.
Gad ellers godt have set Comedy Galla på Zulu.
Nå...men sover sikkert også om få timer.

Bvadr...

Fatter ikke dem, der ligger i alkoholmarinade hver weekend. Eller også er jeg bare gammel...

Men som sagt: ligger i min seng. Og magter egentlig ikke noget som helst. Gad dog godt ligge i ske m. min fiktive kæreste eller elsker. På den anden side, der er nu noget befriende over at være tømmermændsgrim helt for sig selv.

Døgnets optur:
- Lavede intet i aftes, som jeg er flov over i dag.
- Havde det fint m. at være single i fuld tilstand.
- Coca Cola.
- Gjorde ikke alvor af spontan plan  der opstod i mit hoved i nat, da promillen lå på ca. 2.8. I øvrigt tvivler jeg på, at politiet lukker op for gud og hver mand...

Døgnets nedtur:
- Havde glemt, at jeg havde smidt en pose rejer i skraldespanden. Hele køkkenet lugtede af hengemt luder, da jeg åbnede køkkenskabet. - Har glemt at købe ind i går. Er sulten, men har intet jeg gider at spise.

Køleskabets indhold er:
- Hytteost.
- Oksespegepølse.
- Æg.
- Bøf, der har udviklet selvstændigt liv.
- Ost.
- Mango chutney.
- Mælk.

Er sgu da også noget fis, at:
- Just Eat ikke bringer ud, hvis man bestiller for under 100,-

Gad vide, om:
- G. har scoret m. sin datingprofil?

Og hvordan kan det være, at:
- jeg overhovedet ikke føler nogen form for jalousi?

Vi kan vel konkludere, at:
- jeg er kommet videre. Og det er jo ikke en dårlig ting, vel? Føles faktisk befriende. Og rigtigt.