torsdag den 1. august 2013

Rødhætte Vs. Håndvask

Kom til at kigge på krop i alt for stort spejl på badeværelset i forgårs. Og ud over vintage krop, måtte jeg også konstatere, at jeg måske var lige lovlig behåret visse steder. (De sidste par uger har udseendet virkelig ikke været prioriteret ret højt - der er jo alligevel ikke nogen der skal befamle mig.)

Så jeg fyldte vand i håndvasken, fandt barberskum og gik i gang m. skraberen. Fik glatte armhule og fik glatte ben. Og så blev jeg nødt til at tage bikinilinien. (Som i mit tilfælde nok nærmere burde kaldes "Maxitrusselinien. Eller vildnisset). Og ingen grund til at lade det indlysende være usagt: Hårene dernede er yderst karakteristiske.

Og så skulle jeg ligesom tømme håndvasken...Troede jeg.





Den der "bundprop" eller hvad fanden den hedder, havde sat sig fast. Totalt. Kravlede rundt under vasken m. overkrop inde i skab og skubbede og masede, men intet skete.
Det må jo for fanden ikke ske! Sgu da virkelig klamt at stå der m. en fyldt håndvask m. en masse...hår.





Blev helt desperat, og gik i gang m. at tømme vaskens indhold m. et plastikkrus, som røg direkte ud i skraldespanden bagefter. Og da alt var væk, forsøgte jeg mig som VVS-kvinde. M. flg. værktøj:

1: En stor nål.
2: En kniv m. spids spids.
3: En gaffel.
4: Vold.

Og lortet sidder sgu stadig fast. "Bundproppen" er gået helt i spænd, og den der dims til at skubbe den fri, gør ingen nytte overhovedet. Er grædefærdig. For véd jo ligesom godt hvad jeg bliver nødt til at gøre.

Komme i nærkontakt m. vandlåsen, og se om jeg kan presse noget fri af den vej.

Jamen, jeg magter det ikke. Vandlåse er sådan ca. det klammeste lige efter fødder og navler.  Og ringe til udlejer gør jeg ikke. Er sgu da pinligt. Hvad nu hvis en masse hår afslører mig?

Kan man ikke bare vaske hænder i køkkenet? Sådan for altid?