fredag den 5. juli 2013

Poncho & patter

Begynder at overveje, at sælge billeder af mine bryster. På Gul & Gratis. Flasher dem alligevel konstant til gud og hver mand. Så jeg kan vel lige så godt tjene lidt på det.

I dag foregik det i Rema 1000. Jeg havde en top på. Og havde bare lige kastet en poncho over.
I ved...sådan en i strik. M. huller.

Halvvejs gennem butikken, kommer jeg til at kigge ned. Og ja, here we go again; top var gledet ned under brysterne.
Det har været et frækt syn. Eller...nej. Bare nej. Ikke? Og det gør det jo ikke bedre, at poncho er i rosa strik.

Har stået foran spejlet på badeværelset og studeret placeringen af huller i strikmateriale og brysters placering. Og kan da hilse og sige, at det nok var mere held end forstand, at brystvorte ikke havde sneget sig ud gennem en af hullerne.

Nå, men ellers er alt godt. Ligger på sofa og prutter så meget, at ringmuskel snart har tinnitus.

Og så har jeg flettet håret i to franske fletninger. I vådt hår. (Hoved ligner sandsæk).
Som først skal løsnes i morgen.
Håber på smukt hårreklame-hår.
Men m. mit held, ender jeg nok nærmere som en træt cockerspaniel.

Ellers intet nyt. Det er weekend, og jeg skal sove svinsk længe i morgen. Og bare nyde en stille forlænget morgen. Og tage et perverst langt brusebad.
Og bare sørge for at være klar ved 16-tiden, hvor jeg bliver hentet og fragtet til hyggeaften.
Glæder mig. Dejligt selskab, dejlige bobler på flaske, lækker rødvin, god mad og skønne søde mennesker.