mandag den 19. maj 2014

Se & Hør pigen

Arrrggghh men for helvede...

Det er meget muligt, at min appelsinhud mest af alt ligner en golfbane med 617 huller, og at omkredsen på mit håndled er større end disse kvinders taljemål.
Men i det mindste har jeg ikke to måger i ansigtet, der hvor øjenbrynene sidder og så tillader jeg mig at mene, at jeg er noget mere velfungerende på førstesalen.

Nå...men disse kvinder besvarer jo nogle spørgsmål, når de er Se & Hør pige. Vægt, højde, livret og hvilke tre ting de vil tage med sig på en øde ø.

Lad os kigge på et par eksempler:

Hvilke tre ting ville du tage med på en øde ø?

Sten, saks og papir

Parasol, dildo, mojito

Min overbo Jeppe, Olie og fortrydelsespiller


Det er kvinder med prioriteringerne i orden...Må man sige. Men altså, det er sgu da også nogle tåbelige spørgsmål.

Sådan her ville det se ud, hvis jeg var Se & Hør pige:

























Navn
Rødhætte

Alder
38

By
Silkeborg

Højde og vægt
Luk røven

Stjernetegn
Krebs

Bryst - talje - hofte
Tjek - tjek - tjek. 

Kæreste
Venter på, at han opdager at han ikke kan leve uden mig. På trods af mit manglende lyse hår og totale manglende tilstedeværelse af miniaturekrop. (Hvad rager det egentlig jer? Dumme spørgsmål giver dumme svar).

Fritidsinteresser
Fjerne kropsbehåring

Stilling
En brutal doggy! Eh..køkkentrunte.

Det tænder jeg på
Underarme. Søde øjne. Pondus. Humor. Mørkt hår. (Alt andet end en bondeknold der passer kalve og som kalder oralsex for "at hilse på" eller mænd der er tatoverede på halsen og i ansigtet. Bvadr.)

Favorittøj
Alt der kamouflerer appelsinhud.

Livret
Rød muh og Bearnaise. Og en underarm at gnave i. 

Mit bedste feriested
Der hvor rødvinen er god, og omgivelserne er alt andet end charter. Og hvor selskabet giver mig ro og glæde i hjertet. 


Hvilke tre ting ville du tage med på en øde ø?
En flaske rødvin, en helikopter og en pilot.

Beskriv dig selv med få ord
Mærkelig.