lørdag den 6. juli 2013

Waaaauuuuffffgnøfgnøfgnøf

* En hånd der m. 2. sekunders interval, graver sig ned i en chipspose. For satan, hvor det da er tortur for ørene!

* Lyden, når chipsene bliver skovlet ind i munden, og kæberne begynder at arbejde. "Waaaauuuuffffgnøfgnøfgnøf".

Ja, det er live update fra hytten. G. æder chips. Og mine næsebor udvider sig mere og mere. Har påtalt det for ham, og kunne ligesom godt fornemme, at...dét skulle jeg ikke.
Så det gjorde jeg selvfølgelig. Nogen behøver jo ikke at blive fornærmet, thi det ikke er personligt ment. Det er bare lyden. (!!!)

 Andre lyde, der udløser mindre psykoser, er:

- Lyden når folk bider negle. Stop stop stop!!
- En bil der fræser af sted m. 81 km/t i 3. gear.
- Folk der æder flæskesvær. (Skyd dem dog!)
- Folk der suger læberne hårdt fat om filteret på cigaretten når de ryger, og hvor det giver et "svup", når læber slipper.


K.A.N      I.K.K.E      K.L.A.R.E      D.E.T


Nå, men der er noget der undrer mig. Når man nu læser en artikel om et retssag, hvorfor er den så proppet m. ligegyldige detaljer, som på ingen måde er relevant for sagen? Er det en journalist, som inderst inde drømmer om at skrive romaner for Ude & Hjemme?

"Den sigtede ankom til retssagen 20 min. før tid. Han sad på bagsædet i en Ford Taunus, og åndede på ruden og tegnede smileys, da bilen trillede ind på parkeringspladsen.
Da han stod ud af bilen, tændte han en cigaret.
Sigtede var klædt i et par jeans m. tydelig slitage på inderlårene, en rød sweatshirt, hvor den ene hættesnor manglede og et par grumsede Addidas sko.  Hans hår var pjusket, og i det havde han et par solbriller, og tydelig skælflager."

Hvorfor skal vi vide hvilket tøj forbryderne har på? Jeg er sgu da ligeglad. Giv mig noget brugbart fakta. Og koncentrér jer om selve retssagen og domsafsigelsen.
M. mindre den sigtede ankom nøgen m. en buttplug presset op mellem ballerne, kan jeg da virkelig ikke se, hvorfor så ligegyldig information skal videregives?