tirsdag den 3. juli 2012

Så hold dog KÆFT!

(Info: Der gøres opmærksom på at jeg ikke generelt hader tyskere. Har faktisk en skide sød tysker i familien. Det er kun dem der generer mig, som jeg har lyst til at køre ned)

Kl. er nu 15:18, og jeg har siden kl. kvalme i morges lyttet til de forpulede tyskere ude på skinnerne.
Begynder at tage det personligt. Hvor længe kan de arbejde på den samme strækning? (Læs: Udenfor mine vinduer).
De dytter fuldstændigt åndssvagt. Typisk tyskere. Alt skal bare være så brutalt. Selv deres sprog.
Overvejer virkelig at stikke over til dem med et par luftmadrasser, et par kasser Underberg og en opfordring til at tage ud til Vesterhavet. Så kan de drive til søs, som de jo gør hvert år. (Hvad sker der for dem? Hvorfor er det altid tyskere, som ikke har fattet at det sgu nok ikke er skide smart at tage sig en lur på madras på havet?)
Og så råber de til hinanden. Konstant!

Ich stehe bis zu den Knie in Eingeweide! 
Aha, ein Deserteur! 
Hau ihm den Kopf ab! 


Eller noget i den stil.


Nå...dagens status:
Har ikke fået gjort rent. Gør det i morgen. Promise.
Har til gengæld fået aktiveret Endomondo og taget mig en travetur. Tog fem km. på lidt under en time. Med en gennemsnitshasighed på 5,4 km/t.
Det er okay. Der er larm nok i byen i dag. Ingen grund til at lave mere ved at begynde på noget så tåbeligt som at løbe. Gætter også på at Kvicklysko med blomster ikke er velegnede til løb. Ejer heller ikke en sports bh. Og magter simpelthen ikke at have 85E til at hoppe i tilfældige retninger.

Live video fra Rødhættegade: