fredag den 19. april 2013

Det er fandeme fabelagtige fredag

Uhhh! Det er fredag! Forude venter hyggeaften, sove længe i morgen, besøge yndlings Anne-M i morgen og en lang travetur i skoven søndag+ klummeskrivning.

Jeg kan håndtere det. Det kan jeg.

Og bag mig ligger dejlig arbejdsdag på dejlig arbejdsplads, duften af peberrod, citron, kapers og benfri sild der er sevet ned i mine hænder, sur teenagesøn som manglede underbukser (men som er glad igen, fordi mor løste problemet), og tur i Føtex helt uden at blive irriteret på de andre kunder.
Og selv Uglen er i fredags-mode. Hun har brugt hele dagen på at rydde op på sit værelse. (Hvilket lyder realistisk, da det havde nået en tilstand, som selv de frivillige i Blå Kors' genbrugsbutikker ville rynke på næsen af).

Og som icing on the cake, blev jeg ringet op i dag af skøn kvinde. Hun kender bandet HUSH, og har fået skaffet VIP-adgang (altså...sådan noget er jo gratis) til mig, hende, yndlingschef og en anden person. Så på torsdag tøffer vi ud og spiser, og bagefter ind for at høre den skønneste musik.
Arrrrmen, hvor jeg dog glæder mig.


Eneste minus er at jeg er lidt stivnakket i dag, fordi jeg kollapsede i sofaen i aftes, og først vågnede ved 4:30-tiden m. savl i mundvigen, og det ene ben smidt op på ryglænet af sofaen.
Uglen havde åbenbart siddet i stuen mens jeg sov, og i morges kunne hun berette, at ikke alene taler jeg i søvne når jeg sover, men jeg mijaver åbenbart også.

??


"...men jeg mijaver åbenbart også".






Nå men...så kom jeg til at kigge på mine indstillinger på bloggens kontrolpanel. Blandt andet under "nøgleord", hvor man kan se hvilke ord folk har søgt på på google, hvorefter de er landet herinde.



casa rødhætte

gul og gratis

se og hør pigen

se og hør

casa ginger

se og hør pigen 2012

side 9

stuepigeuniform

blow job med slug

himbærsnitter




Hvem fanden søger på "himbærsnitter"?