tirsdag den 16. april 2013

Side-9 klovn

Ej men jøsses! Og gud i himlen. Og herregud da også. Hvad fanden sker der for denne Side-9 pige?

Tryk her


Hvad sker der for den make-up?



Jamen...har hun nakket én af de der sølvtusser, som var så voldsomtpopulære i 80'erne? Og er den eksploderet i ansigtet på hende?
Jeg har da sjældent set noget så grusomt grimt.

Jeg har altid drømt om at tage til Las Vegas, hvor de største kvindelige stjerner optræder fast. Jeg har alle de rigtige kropsmål til at kunne gøre mig derovre, men standarden er jo sindssyg høj. Det kunne være fantastisk at prøve sig selv af derovre, siger Alice med øjnene fulde af neonlys.



"...siger Alice med øjnene fulde af neonlys"

Ja, det skal je da fandeme da lige love for!

Alice...Jeg tror også du ville egne dig glimrende til Las Vegas. Og jo, du har sikkert de rigtige mål. Og det rigtige ansigt...til at blive dragqueen. Der er ingen der nogensinde gætter, at du er hunkøn.


Du kunne passende tage din Side-9 kollega Monica m. dig.

Tryk her for at se hende





Sweet mother of Jesus...! Man bliver jo næsten bange for hende. Jeg troede Amy Winehouse var død?Eller det er måske hendes ukendte bror?
Jamen de øjenbryn altså! Og make-uppen. Og de hængende øjenlåg. Og det dorske "Årrhhh hvaaaaad mand....en fed joint" udtryk hun har.



Dagens Side 9-pige Monica læser på kokkeskolen og mener selv, at hun er genetisk gearet til at blive en dygtig kok.

– Jeg har damp, så jeg er vant til at have mange bolde i luften på en gang. Det virker faktisk som om, det er en fordel i et køkken...

Seriøst Monica...skær lidt ned på ritalinen!