tirsdag den 16. april 2013

Red red wiiine

Årh. Fantastisk aften m. yndlings-tidligere-chef.
Godt selskab. Lækker rødvin.

Kom hjem. Lettere tipsy. Smed mig på sofaen og forvandlede mig åbenbart til beostær m. adhd og forstyrrede G. midt i et bilprogram. M. en eller anden kvindelig rallykører m. verdens største bævertænder.
G. var tålmodig. Og pausede programmet igen og igen. Og lige når han troede, at jeg var færdig og lige når han trykkede på play, startede jeg forfra m. nyt emne.

Alle der kender mig, ved hvor mange ord jeg kan sige i minuttet. Og når der så kommer rødvin ind i billedet, kan man gange det m. otte.

Nå, men jeg fangede til sidst en hentydning, og trissede i seng.
Og nu ligger jeg og nyder bonuseffekten m. vin: Træthed. <3
Årh, hvor skal jeg sove. Meget snart.
Faktisk nu. Mens effekten af vinen stadig er i kroppen.