lørdag den 2. februar 2013

Rødhætte på storskærm

Widescreen. 40".
Man står der i Kvickly ved kassen. Og så toner ens hår frem på skærmene der hænger over kasserne. Plus den klumme man har sendt ind til avisen. Og hvad gør G.? Han hviner et: "Seee!", og peger mod skærmen.
Ej men for helvede...og så lige den dag, hvor man står m. et partytelt i kurven af mærket: Trusser.
Som kassedamen selvfølgelig skal folde ud, inden hun scanner prisen ind.

Yippikayehh Mother-big-ass.

Nå...status i hytten er som følger:

- Fik ødelagt et prøverum i Kvickly. Hverken spejl eller forhæng bliver nogensinde sig selv igen. Har Labradormave.

- G. ser en film. "Du er ikke alene". Fra 1978. (Jeg har skrevet, at vi ikke deler samme smag i film, ikke?) I aften vil han gerne se den skaldede frisør. Jeg vil se "The Intruders", som jeg har lånt af The Boss. Så det må så blive begge dele.
(Og nu afbrød han da heldigvis filmen...eller han spolede frem til slutningen, hvor en virkelig grim skuespiller blev truet m. en trækæp og bedt om at kysse en anden dreng i røven. Bogstaveligt talt. Fandeme sært).

- Hortensiatyverierne i byen fortsætter. Overvejer ret meget at købe en dusk, og sætte den udenfor ved nattens frembrud. M. et skilt: "Please don't eat me!". Bare for at finde ud af, hvor grusomme de er.

- Skal have fundet på et andet billede, der kan følge mine klummer. Godt nok er der en del andre rødhårede i byen, men....
Så jeg skal have fundet noget, hvor der ikke bliver problemer m. ophavsretten.

- Har I nogle idéer?

Da der bor en Poul Pava i mig, har jeg også haft gang i penslerne, og lavet denne.