lørdag den 2. februar 2013

Sur mand i Silkeborg

Uha-uha...3. indlæg til avisen, og vi har en vred mand. Bare fordi jeg klager over brintoveriltetrunter i tøjbutikkerne, som ikke kan lade os bmi-udfordrede være i prøverummet i ro og fred, uden vi bliver forstyrret af en emsig sælger, der flår forhænget til side når man står i akavet stilling og alt for lidt tøj, og som råber: "Hvordan går det så herinde?"


Sikke da et grimt og nedladende sprog i vores lokale online-avis. Hvordan skal vi retfærdiggøre dette overfor vore børn og unge? Ikke et eksempel til efterlevelse. 


Nå ja...jamen puha da da. Sikke da noget, hva'? At en lokal avis skal indeholde andet end artikler om bortviste mennesker fra værtshuse, og slemme plantetyve. 
Skulle vi så ikke ved samme lejlighed forbyde samtlige reality-programmer? Og nyhederne? 

Men jeg havde ligesom forudset det. Korsbæk tåler ikke anderledes ting. Fy føj da. 
Hvordan skal det så ikke gå, når jeg tager min hævn over magtliderlige idrætslærere i folkeskolerne? 
Måske jeg bare skulle leje en rendegraver m. det samme, og få gravet mig adgang til en bunker? 

Nå, men det er okay. Faktisk. Han må godt være sur. Vi er jo først lige startet. Det tog jo også et stykke tid før Mads Skjern blev accepteret.