torsdag den 17. januar 2013

Viking-is - Hell Bells

Jamen, ord kan da ikke beskrive, hvor inderligt jeg hader når den lortebil kører rundt i nabolaget.
Ønsker de ikke at sælge noget? Det skulle man da tro, når man lytter til den retarderede spilledåse de har plantet på bilen.
Det lyder som en mellemting mellem en udviklingshæmmet autist, der har fundet melodien i sit liv, og så en gyserfilm.

Hør lyden her


Og så er der deres priser. Som jo slet ikke giver mening. Nu kan jeg slet ikke lide Ben & Jerry is, men hvis jeg kunne, så ville jeg da hellere købe det i Føtex, hvor man altid kan få et bæger til mellem 50 og 60,- kr.
Viking-Is tager så 65,- (??) Hvordan hænger dét sammen?
Man kan lige høre hjernen bag firmaet sige: "Hey! Jeg HAR det! Vi forpester borgerne m. en lortebil der spiller lortemusik. Og så skruer vi lige prisen op. Det er en sikker succes!"

Samtlige produkter koster mere, end dagligvarebutikkerne tager for det.
Men okay, de har så heller ikke en autist siddende i hjørnet m. en xylofon, der manisk hamrer det arme musikinstrument fra hinanden.