torsdag den 12. juli 2012

Martin Scorecoach fra "Singleliv".

Du er en idiot! Ja, undskyld, men det er du.

Til jer der ikke ved hvad jeg taler om, så er der et program på Kanal 4, der hedder Singleliv, som (sjovt nok) handler om en masse singler, som søger efter the wån and åwnly.
Udover Sidney Lee, som er blevet voldsom plumret i ansigtet, (sikkert pga. alle de "Son of af bitch" han har drukket), så er der Stripper Kathrine, som mildt sagt er pisse belastende.
Men den værste...

Fanfare. (Tatatadaaaaaaaaaaaa)


Martin! En 23 årig møgunge, som har ansat sig selv som scorecoach. Jamen i guder...hans penis er knap nok udvokset, og så belærer han voksne mennesker om hvordan de skal score?!
"Nu udvælger du en pige, og så går du hen for at få kontakt. Så venter jeg her og glor på dig, mens jeg tjener penge".
Det er stort set sådan han tjener sine penge.

Jeg er så pissetræt af nyvoksne, som tror de har livserfaring ad libitum.

Se lige barnet.




Jamen for helvede...han er jo spejlblank.

4 kommentarer:

  1. Man har bare lyst til at ruske ham.. hårdt.

    SvarSlet
  2. Han trænger til et par håndmadder, en ordenlig endefuld og en sut i munden!

    SvarSlet
  3. AMEN

    Hold kæft mand... Han er så snot dum.. Jeg har lige set det program hvor 4 kendte mødes og skiftes til at lave middag... Og i denne er de så hjemme hos ham!.

    Vil I have ondt i mavesyren, så check lige det program ud, nøjjjj jeg var ved at eksplodere flere gange... I hver sætning han siger, starter han med.. jeg tænker... f.eks. så står han og læser i en opskrift, han retter sig så imod kameraet og siger som om han slet slet ikke lige har stået og læst i opskrifter.. jeg tænker jeg lige putter lidt ost i... og jeg tænker jeg gør sådan og sådan, altså som om han står og udtænker enhver plan selv... Det er så tydeligt at han har "lært" at siger man sådan, kan man tager æren fra andre ved at lyde som om man selv beslutter de ting man gør...

    Jeg ville sgu føle mig virkelig dum, hvis jeg som 38 årige skulle lære at score af en ung dreng på 22!. Det er sgu for langt ude... og det væreste er så, at han deltager i et program som hedder "singleliv" hvor han søger den store kærlighed.. hvordan hænger det sammen, hvis han er så dygtig at score?.

    Hermed ikke sagt at man nødvendigvis er en "lille dreng"r som 22 årige men jo mere voksen man forsøger at fremstå

    SvarSlet
  4. Martin scorecoach tror han kan tiltrække kvinder....
    men den ægte vare er klart Simon Boye fra http://nlpactionattraction.com/ manden har for alvor fat i noget.

    SvarSlet