lørdag den 29. december 2012

Blachman og Fedtbjerg

Hold da kæft...Jeg skulle alligevel blive 37 år, før jeg skulle opleve at blive kaldt "fedtbjerg".
Men en ensom bitter læser, er blevet sur på mig. Og ja ja, indrømmet, jeg startede den verbale ordkrig med at kalde velkommende et fjols. Og så kom der udspilede næsebor, og ægte white trash raseri i den anden ende. Ledsaget af "fedtbjerg".

Ej men...det kan man jo ikke tage alvorligt. Det er jo vaskeægte primitiv ordstilling, som kun bliver brugt af sølle eksistenser. (Eller 2. klasses elever, men de er jo heller ikke fuldt ud udviklet rent mentalt).

Nå, fra sølle til sensationel: Thomas Blachman er tilbage på skærmen. Skønnere end nogensinde før.
Og hvor det dog glæder mig, at han i det nye år får sit eget tv-program.
Der skulle være flere af hans slags i landet. For min skyld kunne han sagtens være eneste dommer i X-Factor. Der er alligevel ingen der bliver berømte og rige af det program. Bare se fimsedrengen m. den nasale stemme, der vandt. Martin. Det er så som så m. sangkarrieren. Når Kandis er mere populære, ved man bare at det ikke er lykkedes.

Næeh, lad B. være eneste vært, og lad udelukket programmet handle om dårlige sangere til auditions, som får ren besked af Thomas B.

Det er underholdning man kan forstå.