lørdag den 29. december 2012

Att.: sur sælger fra Gul & Gratis

Jeg har fået en sur sælger fra Gul & Gratis på nakken. Vedkommende skriver:

"hun hade nedgjort min anongse i gul og gratis. den blev ikk solgt pga hende."

Suk...

("Havde, annonce og ikke". Bare lige til en anden gang, når du skal skrive de ord).

For det første:
Du bliver sgu nødt til at være mere præcis. Hvilken annonce? Jeg har sgu da nedgjort (eller fortalt sandheden) om så mange annoncer derinde fra.

For det andet:
Dine manglende evner indenfor det sproglige, kan sgu aldrig blive mit problem.
Hvis du vil sælge en vare, må du jo kunne forfatte en ordentlig salgstale.



Nå...ellers ikke noget nyt. Jeg lå og roterede på sofaen i nat. Kunne ikke sove. Og endte m. at tude af raseri og frustration. Og misbruge Google på det groveste m. flg. søgeord:
- Køb sovepiller.
- Sovepiller uden recept.
- Husråd mod søvnløshed.
- sleeping pills shipping to denmark

Endte m. at finde en "hypnose søvn video" på YouTube. Den første kunne jeg ikke koncentrere mig om at ligge og lytte til. Mandspersonen der sad og talte m. stemme der mindede om en dopet Ali Hahmann, havde alt for meget mundvand. Så efter hvert ord, lød der en våd snaskelyd.
Søgte efter en ny, fandt en uden mundvand, og lyttede. Og trak vejret som han sagde. Og det virkede sgu. Ved 5-tiden må jeg være døset hen.

Har invaderet Føtex i dag, og har nu indsamlet noget fesent ikke-receptpligtigt uden rød advarselstrekant (hrmpf) til natten. Har, as we speak, slugt 1 Benadryl og 3 Baldrian. Har desuden hentet Quiz Battle til mobilen, så nu kan natten bare komme an.

Godnatmøs til alle. Også sur G&G sælger.