søndag den 14. oktober 2012

Når man Googler sig selv...

så kommer der sjove ting frem. Blandt andet en anden blogger, som på et tidspunkt anbefalede min blog.
Og det er der en der ikke bryder sig om.
Vedkommende kan ikke lide Casa Rødhætte.

Og?

Jeg havde da ved gud heller ikke regnet med, at alle ville synes det er fantastisk læsning. Det er umuligt at opnå sådan noget. Og vel i bund og grund også kedeligt.
Men vedkommende brokker sig så også over, at jeg "sletter de kommentarer der står kritik i".
Gu' gør jeg da ej. Og luk da lige røven. Og desuden klinger det da lidt hult, at du vælger at være anonym, når du afleverer sådan en påstand.

Jeg har faktisk aldrig slettet kommentarer der er blevet udgivet. Men der er kommentarer, som jeg har valgt ikke at godkende. F.eks. dem hvor nogle af dem der kommenterer på min blog, bliver nedgjort. Eller dem som hjemmeværnet sender ind. Ved hjemmeværnet sorterer jeg m. hård hånd, inden jeg godkender. Men det er ikke fordi jeg ikke kan tåle deres kritik. Det er bare fordi de er så uendelig dumme.

Vedkommende mener også jeg er for negativ.
Okay? Jamen, det må du da gerne synes. Er det meningen jeg skal blive fornærmet over det?
Egentlig ikke. Jeg ER pissegnaven i perioder. Og hvad så?
Jeg skal godt nok ikke have en candyfloss-blog. M. billeder af lam, cupcakes m. 923 g. frosting, nuttede youtube-videoer.