søndag den 14. oktober 2012

Det var en lørdag aften...

Eller det er jo groft sagt søndag nu.

Gråstænkt er gået i seng. Jeg er plingvågen. Sov jo til kl. 10:30. Så jeg føler ikke ligefrem for at lægge mig ned i sengen, og ligge og stirre ud i mørket m. kuglerunde øjne, mens Gråstænkt bobler og snorker.
Ved at det irriterer ham en lille smule, når jeg ligger og spiller Yatzy på min mobil, (ja, så kikset er jeg) og at mobilen sender et blåligt lys ud i soveværelset.
Jeg må heller ikke se tv. For så kan han ikke falde i søvn. Kunne ellers godt lige bruge at ligge og se Sliding Doors. John Hannah spiller helt vidunderligt. ♥

Så jeg sidder her. I stuen. Og snuser lidt rundt på nettet. I smådeprimeret tilstand. Var lige på toilettet, og mødte mit eget spejlbillede. Ozzy Osbourne gloede tilbage på mig. M. pænt brede hofter.

Og så undrer jeg mig over, hvor meget lort der er til salg på Gul og Gratis. Og nogle af de salgsbilleder der er. Som f.eks. ved denne sofa, som sælger forlanger 9000,- for.  (!!!!)
Hvorfor har man taget sådanne billeder? Er det for at illustrere, at man både kan sidde og ligge i dem?

"Verner! Prøv at lægge armen op på armlænet! Og så benene over kors. Ja...sid stille...nu er den der....Skal jeg bare trykke på knappen?"




"Prøv at lægge dig ned. De skal jo se, at den også kan bruges til det.  Ja....sådan der! Så lad armen falde ud over kanten. Som om du VIRKELIG slapper af....Nu trykker jeg!"





Nå, men det kunne da være at jeg skulle trisse ud og børste tænder. Og fjerne make-up? Det sker efterhånden sjældent at jeg får det fjernet.
Burde faktisk også blive bedre til at fugte hud i ansigt lidt bedre, inden jeg går i seng. Har tendens til Gordon Ramsay furer i panden. Faktisk lige før de fungerer som tagrender, når det regner.

Hvad skal jeg lave nede i sengen? Ved, at G. snorker. Skal jeg ikke bare satse på at han er så langt væk, at han ikke opdager det blålige lys?

Ej, nu skrider jeg altså i seng. Så må han leve m. lidt lys. Skal bare lige tage mig sammen til at lukke naboens kat ud. I mørket. Og kulden. :/
Nænner det virkelig næsten ikke. Han ligger og snorkbobler op af mig. Bette pelstot...

Kunne jeg ikke bare glemme at lukke ham ud?