lørdag den 13. oktober 2012

Interview m. Rødhætte.

Hej Rødhætte. Må jeg stille dig et par spørgsmål?
Ja da. Og hej. Hvem du så end er.

Bliver du aldrig træt af at blogge?
Det ved jeg da ikke? Har ikke en krystalkugle. Men som det ser ud lige nu; nej. Det er min ventil.

Betyder det meget for dig, hvor mange der læser din blog?
Tja...jeg vil sige, det betyder mere at få positive tilbagemeldinger. Selvfølgelig er det skønt at nogen faktisk gider at læse mine lave lixtal. Gør mig egentlig ret glad.

Hvad vil man aldrig finde i dit klædeskab?
Orden.
og lavtaljerede påklædningsdele. Tøj m. tværstriber.  Latextøj. Lædertøj.

Hvad har du altid i køleskabet?
Noget der er blevet for gammelt. (Ved ikke hvorfor det bare sker konstant).
Og ost. Og mælk. Og grøntsager.

Hvilke mennesker irriterer dig mest?
Dem der er så moralsk korrekte, at man faktisk brækker sig lidt over dem. I ved, dem der stort set aldrig laver fejl.
Folk uden sans for humor og ironi.


Hvad kan du bedst lide ved dig selv?
Mit hår. Tror jeg.

Hvad kan du ikke lide ved dig selv?
Maven. Røven. Lårene. Ansigtet som helhed. (Ligner noget fra Sesame Street.) Tæerne.

Hvad vejer du?






Hvad kommer aldrig ind i dit hjem?
Lakeret fyrretræ.
Flædersofaer.
Billeder af "De Grædende Børn"
Jehovas Vidner.
Frikalet.
Rullegardiner m. tungekant.


Dine yndlingsfilm?
The Shining.
En verden udenfor.
The Green Mile.
Sliding Doors.
Love Actually.

Hvem vil du aldrig til koncert med?
Medina, Kim Larsen, Rasmus Seebach, Lars Lilholt, Kandis.

Samler du på noget?
Ubetalte regninger. Rod. Parfumer. Make-up. Fedtdepoter. (Åbenbart). Hatte.

Hvad er du bange for?
At dø. Og at miste dem jeg elsker. Pisse møgubehagelige tanker.
Derudover: Snegle, frøer, flagermus, edderkopper m. tungt åndedræt. At Gråstænkt siger han tænder på gasmasker.
At overse en industrivægt, og komme til at stille mig intetanende på den. Mens der er andre mennesker til stede.


Nu har du skrevet en sviner om autodidakte. Hvad er du selv autodidakt i? Altså, hvis man tænker på erfaring?
Hmm....Jeg må være autodidakt: Hypokonder, læge, psykolog, kok/maddims (er ikke så sej som en kok), fodterapeut, sexolog, morder (edderkoppedrab), kørelærer, pædagog (er man jo nødt til når man skulle arbejde m. tyskerchef).


Hvilken type mand ville du aldrig date? (Hvis du nu ikke havde Gråstænkt).
Bankrådgiver!

Har du nogle drømme pt?
At få et arbejde. En fastansættelse.
Flere penge at shoppe for.
At stoppe med at ryge. (!!!!!!!)
At tabe de sidste lorteåndssvage kilo.
Botox!
Den nye Boble.
En renovering af legeme. Fra a-i. Ankel til isse.


Kan du blive ved med at finde på emner at skrive om?
Så længe Ekstra Bladet, "Nationen!", hjemmeværnet, Se og Hør, Gul og Gratis og Medina findes: Ja.


Tak for din tid. PS: Du er totalt dejlig. Og lækker. Og vidunderlig. Og sød. Og rimelig ok med på IQ-fronten.
Tak tak. Det er alt for meget.  Men hvis du er imponeret over min IQ-score, så skulle du bare se mit BMI.