søndag den 16. september 2012

Tv-kokke.

Når man nu elsker mad. Og at lave det. Så har man selvfølgelig en mening om diverse tv-kokke. (Okay, det har mad-analfabeter så nok også).
Så her en anmeldelse af nogen af dem:

Gordon Ramsay: Übersej. Fandeme. Ham gad jeg godt arbejde lidt med.  Han må endda godt råbe lidt af mig.

Jamie Oliver: Han er okay. Og dygtig. Men kan ikke holde ud af se ham spise m. de store læber. Og så er der hans læspen.

Camilla Plum: Moder jord! Jeg kan sgu godt lide hende. Trods jord under negle og manglende bh. Hun er robust, og helt nede på jorden. Måtte godt være i min vennekreds.

Mette Blomsterberg: Damn, kvinde! Hun er jo fantastisk. Gad virkelig godt oplæres af hende over et glas rødvin.

Søren Gericke: Magter ham ikke. Det gør jeg bare ikke. På trods af hans lange karriere som kok, så forbinder jeg ham hovedsageligt m: "Mesterhak!"- reklamen.

Brødrene Price: Hvad er der ikke at elske? Ja, jeg spørger bare. De er fantastiske. De er dygtige. De har humor og charme. Og de er ikke fanatiske. Måtte gerne være mine bedste venner!

Nigella Lawson: Kæft hun er smuk. Hvis jeg var lesbisk, så... Og nå ja, dygtig er hun også. Men har svært ved at abstrahere fra ydre.

Claus Meyer: Bøjer mig i støvet. Han er genial. Ville dog ikke abejde m. ham. Tror ikke han er behagelig. Og så er jeg noget ambivalent mht. hans initiativ m. at ansætte fanger. På den ene side kan jeg godt se det smukke i at alle skal have en chance til her i livet. På den anden side, så er det sgu lidt ækelt, at "Sofies" voldtægtsmand kommer under vingerne på en af landets dygtigste kokke, alt imens hendes liv måske for altid er pissesmadret, fordi en klam idiot ikke kunne holde pikken i bukserne.

Anne (Anne-Mad): Ditte Okman har pt. udsendt en klumme om hende. Som bygger på sandfærdige facts. Men hun har glemt det vigtigste: Polypperne!
Kan simpelthen ikke holde ud af se Anne på mit tv, fordi hun snøvser alt for meget, og trækker vejret som var hun konstant forkølet.

Nikolaj Kirk: Sær. Men fascinerende.

Den Skaldede Kok: Har faktisk ingen kommentarer. Han ligner min eks., så synet af ham bringer det værste op i mig.

Rulle og Cromwell: 

♥ ♥ ♥ ♥





Og sidst men ikke mindst, har vi:

Kirsten Hyttemeyer:







Og for fanden! Så glemte jeg en af de vigtigste!

♥ ♥ Thomas ♥ ♥ Rode. ♥ ♥

Det skønne handyr. Og dygtige handyr! Ham kan vi godt lide!