søndag den 16. september 2012

Ctrl. Alt. Delete.

Der er mange ting der fortjener en ctrl. alt. delete. Og komplet formatering. Som f.eks.:

- Synet lige før ude på badeværelset. Vi er velsignet m. et (alt for) stort spejl på badeværelset. Placeret foran toilettet. Vil meget gerne slette billedet af mig selv, da jeg havde rejst mig fra kummen, og stod og hev bukser op. M. ryggen til spejl. Spørg mig ikke hvorfor (jeg ved det ikke selv) jeg drejede hovedet, og fik øje på to kæmpe dejpuder m. huller, der forsvandt ned i blomstret buks. Kraftedeme deprimerende at vende retur til stue, og se lillebitte røv danse rundt på dansegulv. (Nej, ikke G. Kvindemennesket på tv'et)

- Daten m. grønlænderen m. verdens mindste reje.

- Umbrella-sangen.

- Daten m. lystfiskeren, som var lidt for stolt af sin store gedde.

- Forhold til magtliderlig hjemmeværnsmand m. graviditetsmave og fladt baghoved.

- Smokie og alt musik de har lavet. Specielt "Living next door to Alice".

- Da jeg midt i trafikprop kom gående på fortov, og var lidt for optaget af at ville sende smil til fremmed mand. Og derfor overså stablede belægningssten på fortov.

- Teenageværelse m. svampemalede vægge i laksefarvede nuancer.

- Ungdomsbilleder af mig selv. Brilleglas så store som butiksfacader. Og kinder der kiggede ud gennem glasset. Og øjenbryn der var nært beslægtet m. Ole Ernst.

- Rasmus Nørhs fortænder. (Det er jo vanvittigt så store de er).