torsdag den 6. september 2012

Her er mine bryster. Værsgod at kigge!

Fandeme og sgu. Hvorfor sker trælse ting altid for mig?
Var ved lægen m. teenagerdatter i dag, og på vej hjem gennem byen, stopper jeg v. forgængerfelt, så mandlig 40+ mand kan komme over.
Hele vejen over stirrer han på mig gennem bilrude. Teenagedatter udbrød: "Hold kæft mand, der blev da godt nok gloet igennem".
Jeg smilede lidt smigret, og nåede lige at tænke: "Jeg kan sgu stadig!", hvorefter jeg kom til at kigge ned af mig selv.
Knapper i kjole var gået op. Mange knapper. Alt for mange knapper. Så mine bryster hang ud til frit skue.


!!!!

Ej men, det er jo faktisk ikke til at bære. Og det var ellers min yndlingskjole.


Nå, men nu har jeg så faktisk weekend. Dejligt m. ugentlig fridag. Skal bruge weekenden på at lave mad til barnedåb. Glæder mig voldsomt meget. Og er da faktisk også lidt stolt over at nogen vil hyre mig.
Så det er så som så m. afslapning denne weekend. Til gengæld får jeg en masse point på erfaringsskemaet og cv'et.

Apropos afslapning, så sidder jeg, as we speak, og er lidt små-dizzy. Klagede min nød til læge over muskelspændinger, så har fået udskrevet nogle piller.

Halløjsa!



Lækker afslappende følelse i hele kroppen. Føles som om jeg har sniffet lattergas. Det er ikke dårligt. Bestemt ikke. Man ved bare det er de gode sager, når der er rød trekant på pilleglasset.



Dagens status:

- Endnu god dag på job. Er forelsket i tonen og humoren. Man bliver bare mere motiveret til arbejde, når stemningen er så god.
- Gråstænkt er dagens mand i Knorr Sauce. Han har fandeme bestilt billetter til Anders Matthesens nye show. Er du gal jeg glæder mig!
- Teenagesøn laver mad. Aka. suppe. Totalt vild m. at jeg har født en Jamie Oliver. (Okay, indrømmet. Det er Mou suppe, men alligevel...)
- Teenagedatter er ved siden af sig selv. Hendes identitet er stadig til reparation.
Og så skal hun begynde at træne. Fysisk. Efter lægens ordre. Vi taler altså om det samme som at bede en muslim om at gnave en gang medisterpølse. Hun skal et sted hen hvor hun aldrig tidligere har sat sine yndige ben. Vi taler om: (trommehvirvel). Motion.
- Jeg har vejedag i morgen. Glæder mig! Har levet SÅ sundt, og har masser af motivation. (Men håber fandeme ikke vægt er påvirket af snarlig menstruation.) -  (Og ved nævnelse af det ord, mistede jeg nok samtlige teenagedrenge som læsere)


Og nu vil jeg smutte. Har en gang glohed suppe der står og venter.