tirsdag den 22. oktober 2013

Rødhættes indbakke

Så jeg har fået en mail...

What if I told you that, you could get any girls, you want to fuck, right now?
I think you would doubt that, but truth is, every man, no matter what you are, how old you are, or what you do for living, CAN .
  
A lot of babes in your area looking to fuck at this time..
  
NO COST EASY ACCESS TO A HUGE NUMBER OF PEOPLE WHO JUST WANT TO FUCK IN YOUR TOWN.
Do not waste your time, c l i c k below to enter-

Javel ja...

Nå, videre ind på datingsiden, som er blevet reduceret til tidsfordriv og intet andet.Blandt andet pga. beskeder som denne:

 hvis du var hos mig så kunne det gives klatten i hatten og mest på patten igennem hele natten. :-P god weekend.
Han søger i øvrigt en kvinde der er spirituel, og som godt kan lide heste. Ej men for fanden! Hvad er det da for en flok spader?


redhood du mangler jo den lodne ulv...og tja tænker mr Wolf er mig :)
Umiddelbart en sød nok besked. Men hold nu kæft, hvor skal jeg da lige love for, at han er lodden. Mænd må hjertens gerne have pels, men det der er lige i overkanten.

Og så er der den utålmodige klaphat:

Besked nummer 1:
Jeg er lige blevet medlem, og skal have udvidet min profil med flere oplysninger, og billeder.

Besked nummer 2:
Jeg vil vildt gerne møde dig, men hvor finder jeg fruen henne....

Og 4 timer senere; besked nummer 3:
forstår en hentydning. Nu rider han på den hvide hest.....han kom, han så, men fik hende ikke......


Og så er der ham her...I får lige hele samtalen mellem ham og mig. 


Ham: blink blink

Ham: jeg fortyrd. med det samme. beklager.

Mig: Ehh? Hvorfor beklager du? Du tror vel ikke, at samtlige kvinder du blinker til herinde, er klar?

Ham: er du ikke klar. til en mand?

Mig: Da ved gud ikke hvilken som helst mand.

Ham: jeg er heller ikke hvem som helst. jeg er hel speciel.

Mig: Det er vi vel alle på hver vores måde. Men altså, du fortrød, og jeg er ikke interesseret. Fortsat god jagt herinde :).

Ham: har jeg kun ireteret dig. idag.

Mig: Hvad for noget? Jeg ved ikke lige hvad du mener? Jeg kender dig ikke

Ham: ja..du gav udtryk for at jeg ireterede dig. det har ikke været min hensigt. nej jeg blikkede sprotan. uden at have læst om dig. men som dagen er gådet har jeg ikke. fortrydt aligevel.

Mig: Men jeg er ikke irriteret.

Ham: er du indterseret i at lære mig at kende?

Mig: Nej, jeg søger ikke lige pt. :)

Ham: der skriv jeg. mens du sendte. det var på samme tid.

Ham: okey.

Ham: siger du til hvis du har fortrydt. eller bliver vi væk for hianden. her
ellers skulle der ståd.

Ham: jeg hedder pt. det er mig du søger. 

Ham: godmorgen diamant øjne. hørte du nogen krase på din dør i nat. var det mig. smil 

Ham: jeg tenkte wao! med det samme. jeg så dig igår. dig vil jeg have. men jeg bliv genert.

Ham: jeg køre til skive nu. der har jeg mine forælder. jeg har ikke besøgt dem i år. så det bliver dejligt.

Ham: vi begge har svaret. sovj og afslappet forhold. humør. jeg ved de 3 ting der skal til. nemlig kæravitet hurtighed og mod.

Ham: jeg drikker ikke ikke. rødvin. men vil grene skrive med dig.




Suk.