onsdag den 12. september 2012

'Battle of the Butts 2012'

Nånådada...så er Ugens Rapport/En skør skør verden aka. Ekstra Bladet i gang igen m. deres dybdeborende journalistik.
De søger bagdele til deres røvkonkurrence. Og de må være desperate, for de søger alle slags bagdele. Påstår de. Det er sgu da kun for at geléhovederne på "Nationen!" kan få muligheden for at lufte deres indre svinehund.

"For vi savner numser. Små, store, runde, flade, unge, gamle. Alle slags er velkomne i vores konkurrence."

Alle slags? Også dem der ligner to kasser appelsiner? Som er en negerkvinde værdig? Dog m. nedsunkne balder?
Og som om! Alle ved sgu da hvad der sker, hvis Grethe på 72 sender et billede ind af bagpartiet, gemt bag et par forvaskede Stinna-trusser.
Men de er desperate, derinde. De forstår ikke, hvorfor kvinderne ikke spammer indbakken. På en avis, som bringer en artikel om, hvor fed Christina Aguilera er. (Fed? Hun ligner da bare en kvinde nu).

"Sådan gør duDerfor: Er du kvinde, så gå straks ud på toilettet/kosteskabet/kopirummet og tag et billede af din ypperlige bagdel og send det".

Okay?







Og nej! Selvfølgelig er det ikke min røv. Jeg går aldrig i hvide trusser.


Nå, men så fangede mit blik en anden "artikel" derinde. Om hvad folk der netdater, ikke tænder på.
Lad mig se...

- 19 % står af på kropslige detaljer (fx fedme, kropsbehåring og forkert højde)
(Altså, med mindre der er tale om 150 kg mand m. frisure på ryggen, og en højde på 151, så er jeg ikke enig. Hellere lidt pels, end en hårløs mand. Og hellere en bamse, end et bette skvat på 67 kg.)

- 16 % angiver personlighed (fx arrogance, usikkerhed og dominerende adfærd)¨
(Der er vel ingen der ønsker sig en kæreste m en grum personlighed?)

- 14 % siger nej pga. looket (fx tøjstil, piercinger, tatoveringer og for meget makeup)
(Okay...indrømmet. Masser af tatoveringer og metal i kroppen, gider jeg sgu heller ikke. Og make-up er bare so last year til mænd)

- 10 % står af på ord (fx snak om ekskærester eller dårlige scorebemærkninger)
(Ingen gider at høre om eks-kærester konstant. Men alle har sgu da en fortid. Mht. dårlige scorebemærkninger, så kan de da godt fungere. Hvis manden ejer humor, vel at mærke)

- 9 % angiver dårlig hygiejne (fx svedlugt, gule tænder og dårlig ånde)
(Nu er der jo ingen der konstant dufter af Colgate og lavendel ud af munden. Og alle kan da svede. Så længe det ikke kradser i næsen, og er permanent, ser jeg intet problem. Og hellere gule tænder, end kridhvide, som blænder én.)

- 7 % nævner uærlighed (fx falske personer, der utroværdige og lyver)
(Utroligt at det kun er 7%. Udseendet er åbenbart vigtigere end oprigtighed?)

- 5 % tænder af pga. dårlige vaner (fx rygning, neglebidning og højlydt ræben)
Skyldig, skyldig, skyldig.  Man er vel blot et menneske?

- 3 % nævner lav intelligens (fx mennesker, der ikke matcher ens eget intellekt)
Dén er jeg enig i! Magter ikke ugennembagte kærester.


Det er da egentlig utroligt, at jeg ikke er single? Gad vide, om Gråstænkt har glemt at fortælle mig, at han er svært nærsynet, og delvis døv?
For ærligt talt, og mellem os: Hvis jeg var single, havde jeg sgu da ikke en ærlig chance derude på kødmarkedet.