tirsdag den 24. juni 2014

Nik (!!!) & Jay (!!!)

Jeg kom til at nærstudere et par af deres sangtekster...

Mit liv er crazy daisy, californication
Baby, baby, det' guddommeligt – amen!
Jeg zig-zagger mellem mennesker, forklædt som normal
Jeg' gak-gak i nat – nattergal – ærligt talt
Den sildesalat der pryder mine skuldre
Glimter i solen, gør mig lige dét cooler'

Der' penge i handskerummet – nok at ta' af
Kopholder til din kaff', smil i din mundvig
Yea, situationen er gunstig
Fortiden i bakspejlet – nu har vi ingenting at undvige
Man', jeg' brunstig!
Okay, la' os lige få kammertonen
Ingen gps, kører bare mod aftensolen


____


Jeg går ikke med kors, og jeg går ikke ned på knæ
i hvertfald ikke for nogen fra den her verden - sådan er det.
Næ, jeg bøjer mig ikke for nogen, motherfucker,
det er kun hjertet der er vigtigt for mig, som med artiskokker??
Så lad det åbne sig, pandora.
Hvis det ringer på så åben dog, Jehova.
Lad nu være at sidde tilbage og få medova galt i halsen