torsdag den 5. december 2013

Stormhætte

Nå...mens vi venter på Bodil...

Hold nu kæft, hvor medierne nærmest får seksuel nydelse af at omtale stormen. Eller orkanen. Eller tyfonen...som Ekstra Bladet nok ender med at kalde den.

Men jeg har hamstret gran, ler og en enkelt pakke gær, så Bodil kan bare komme.

Nå...status lige nu:

- Skal lære at respektere mig selv mere. Og acceptere, at jeg ikke er et multi supermenneske.
Hvorfor er det lige, at det skal være så svært?
Ender gang på gang i samme situation. Med samme klump i halsen. Og føler mig pisse utilstrækkelig. Og ikke god nok.
Fordi jeg presser mig selv så hårdt, at jeg mister overblikket.
Og når det sker, så føler jeg bare, at det udvisker alt det gode jeg har gjort og kun efterlader fejlene. Som til gengæld står bøjet i neon...
Gud, hvor gør det mig ked af det.

Nå...men...ja...suk...

- Får travlt de næste dage, så skal have ryddet op. I dag.
Desværre nåede jeg det ikke, inden varmeaflæsningsmanden kom.
Kæft, det var pinligt. Og jeg havde sgu da glemt alt (!!) om, at han skulle ind i skabet under vasken på badeværelset.

Fuck altså...

Blev nærmest varm i kinderne af skam, da han måtte grave sig gennem en pose af trusser, kasser med tampax, tomme kasser, tomme flasker, ugeblade, poser, hårprodukter, en rudekuvert (?), en Føtex reklame og en ugeavis. I en stor pærevælling.

Er bare aldrig helt vokset fra den dårlige vane med at rydde op ved at gemme tingene bag lågerne.
Heldigvis ringede min tlf, så jeg kunne gemme mig bag en virkelig vigtig samtale.

Må jeg ikke nok få lov at opgradere mig selv til en smartere og bedre version?