torsdag den 16. august 2012

Dagens Side-9 pige.

Ser sådan her ud:


(Nydelig krop, men nu fokuserer vi kun lige på ansigtet. De mænd der gerne vil se hud, har med garanti alligevel allerede fået en MMS kl. tidligt i morges m. dagens billede).

Hun skriver blandt andet om sig selv:
"Først skal jeg i skole, men når jeg kommer hjem, skal min kæreste og jeg ud og spise. Og så regner jeg da med lidt fødselsdagshygge under lagnerne... Det kan godt blive lidt halvfrækt, nu jeg fylder 22, lyder det kælent fra Side 9-pigen."


Nånådada...sikke en frækkert, hva'? Altså, hvis det ligefrem bliver noget så ophidsende som halvfrækt når hun fylder 22, så ved jeg da egentlig ikke hvad de ellers normalt laver under dynerne?
Kalaha? Gemmeleg? Lyse m. lommelygte under hage og lave uhyggelige ansigter?
Og altså...ikke for noget, men jeg håber ikke middagen trækker ud. For hun ligner virkelig en der er i seriøs søvnmangel.