søndag den 22. juli 2012

Uh-uh-uh-uh-uh-uh-uuuuuuhhhhhh.

Med mavesyren væltende periodevis op i halsen som ond lava, kørte vi til rovfugleshow. Pisse spændende var det. Bænken var møgubehagelig. Smal og træls. Baller hængte ud over kanten og højden var dum for en pygmæ som mig. Kunne uden problemer sidde og svinge med ben uden at ramme jorden. Men sidestilling lukkede åbenbart også for gennemstrømning af blod. Havde i hvert fald pludselig blåviolette ben.

Nå, men spændende var det. Og hold nu kæft hvor jeg er er forelsket i ugler. Total lækker pip. Og åh så bløde.





Den første husker jeg ikke navnet på. Den lille jeg nusser, hedder Nolle. Og den sidste hedder Ulla.
Og så hoppede denne lille uglebaby rundt i en kasse.


Ej men, hvor lækker har man dog lov til at være.


Nå...men hvad har du ellers brugt din søndag på, Rødhætte?

Joehh, jeg har udover rovfugle/ugle show, fortæret en ny osteburger fra McDonald.  Og så har vi lagt budget. Eller...Gråstænkt har. For mig.
Så nu har jeg både opsparingskonto, gavekonto, 2x 600,- til teenagerlommepenge osv osv. Og lommepenge til mig selv.
Fandeme da skønt. Men jeg er jo også kun 37 år. Så det var da også ved at være på tide  at man blev lidt moden...sådan rent økonomisk set.

Rygestop, hvordan går det?

Glimrende. Har ingen rygetrang overhovedet. Tværtimod. Har kvalme ved tanken. Det er jo fantastisk. Der er heller ikke råd til cigaretter i budget. Ikke når der skal være en post der hedder: "Lommepenge til Rødhætte som hun kan købe tøj, smykker og parfume for".

Hvordan har du det?

Fint nok. Har kvalme og lettere øm mave og mavemuskler. Og moralske tømmermænd overfor vagtlæge, som skulle lægge ører til min tilstand i nat.
(Fandeme virkelig pinligt!)



Og så tror jeg egentlig jeg vil læne mig tilbage i sofaen, og slappe af. Men først vil jeg lige afslutte mit indlæg med at tænde et lys for ofrene i Norge, som mistede livet for et år siden, fordi det dumme svin Anders Breivik engang blev født.