onsdag den 2. maj 2012

"#@!!%&$!!

kunne man have lyst til at sige. I stedet knurrer jeg bare sagte i skægget. For det er jo latterligt at lade sig påvirke så meget af noget der er så usselt.

Ja, jeg taler om cigaretter. Jeg er stresset, og mangler dem virkelig. Har forsøgt at overbevise Gråstænkt om at jeg godt må. Bare lidt. Men han begynder bare at tale i malende beskrivelser om div. sygdomme, som rygning kan være skyld i. Og som vaskeægte hypokonder, så må man se sig slået. Gråstænkt sejrede.

Sidder og skriver dette indlæg på hans computer. Den lækre lille lydløse 10" som jeg gav ham.
Men mine Anna & Lotte hænder/fingre samarbejder ikke godt med tastaturet.
Har "Singleliv" kørende på tv'et. Undrer mig virkelig over hvilke mænd der rent faktisk tænder på Stephanie Daniela Cipua. Christ, hun er grim. Hun ligner noget der er stukket af Cirkus Arena, efter en mindre nedsmeltning inde i kanonkongens kanon.


.....................

........................................

...........

Hmm, skriver i morgen. Tastaturet og mine fingre er i kollision.