torsdag den 12. april 2012

Mine damer og herrer...

Må jeg have lov at præsentere:

Bjarne.















Bjarne er min bil. Og jeg holder uendelig meget af ham. Han starter hver gang jeg drejer nøglen. Han tøffer trofast ud i landskabet med mig og han klarer de lidt større bakker i 3. gear.

Af ekstraudstyr kan nævnes:
- Bakspejl.
- Plastikfælge.
- Gearstang.
- Radio. Stereo.
- Cigarettænder. (Til de cigaretter jeg ikke må ryge...Grr).
- 4 måtter i rustikt look.
- 2 sidespejle.
- Fører- og passagersædet kan rykkes frem og tilbage.

Som ekstra lille frynse, sørger Bjarne for høj streetcredit. Han kan godt lide at høre Janis Joplin, Beatles og Lennie Kravitz. Han har fine blomster over det hele udvendigt og han hviner i dækkene, når man drejer med 10 km/t. (Det er virkelig ikke engang løgn). Og så har han en gul badeand med kongekrone hængende i vinduet sammen med et peacetegn. Og på instrumentbrættet er der monteret en pink badeand.

I dag har jeg gjort Bjarne forårsklar. Jeg nåede ikke at få ham støvsuget. Til gengæld fejede jeg lidt indvendig. Og så fik han frisket bagsædet op.

Tadaaaaaa....