onsdag den 11. april 2012

Jeg håber du er eeeeensom.

Bag Allers fire mure, er der selvsving over fejden mellem Dan Rachlin og Medina og hendes boytoy på 20 år. Jeg er sådan set bedøvende ligeglad med ovenstående. Dan is the man, i denne sammenhæng.
Og Medina? Jamen, hende har jeg jo haft et anstrengt forhold til, lige siden hun selv fandt ud af at sangtalentet ikke var stort nok til succes, hvorefter hun begyndte at smide tøjet på scenen og nedgraderede sig selv til den syngende stripper. Faktisk kunne jeg rigtig godt lide hende i starten, da hun lavede det der flash mob på hovedbanegården. Men så begik hun den dødssynd at lave en kopi af Chris Isaaks "WickedGame" musikvideo.
Den piller man ikke ved!
Men: Det som virkelig optager mig, er hvad radioerne skal til at belemre os med om en tre måneders tid, når Kinder har droppet Medina. Jeg forudser mange lange bange sange om hævn, ensomhed, knuste hjerter og bitterhed.
"Siden du gik...har jeg savnet alt dit Lego"
"For nu er dit Lego kun for dig kun for dig kun for dig".

Søde rare Medina. Hjertelig tillykke med kærligheden. Uanset alder, så ønskes du alt godt. Men er du ikke sød at lade være med at skrive bitre sange, når jeres forhold går itu?
Adele kan slippe afsted med det. Men hun er også sangerinde med et stort S. En sangerinde, som hviler så meget i sig selv, at hun faktisk kan tryllebinde sit publikum med sin stemme - og ikke sit nyeste undertøj. (Eller lingeri).