tirsdag den 25. juli 2017

Når folk klager på Facebook


Bemærk hendes ansigt, som er malet med depression og frustrationslak. Bemærk, at det er intimsæbe, offeret står med i hånden (og på blusen). Bemærk, at sæbemønstret på blusen ligner en meget tynd person, der står og brækker sig.
Hvad fanden vasker kvinden sit tøj med til daglig? Hvordan kan hun blive urolig for, om intimsæbe,  - som navnet signalerer skal gnubbes rundt om kønsorganerne - kan skade hendes bluse i 100% bomuld?

Svaret får vi aldrig. Føtex har slettet hendes opslag.





Men andre er stødt til på Føtex' Facebookside ...









Ejnar vil KUN have runde franskbrød ...









Lajla er ekstra berettiget til at klage. Lajla er indehaver af fire butikker. I kan bare slå det op. 


Robert værner om de danske værdier.



Hvis man vil høres, skal man bruge Caps Lock. ALTID! Især, når man ikke kan få lov til at støtte burhønsproduktionen. (Jeg vil så meget vædde med, at Egon var en af dem, der boykottede alle de butikker, der ikke ville have annonceplads på Den Korte Avis).




Anne er med al tydelighed "I would like to speak with the manager"-typen. En femmer på, at hun kører i en Berlingo med et "Mors Dyt" klistermærke i bagruden ved siden af "Børn i bilen"-stickeren og at hun, da hun i vrede kørte fra butikken, hørte "Hvor længe vil du ydmyge dig" med Danser med drenge, mens hun hidsigt indhalerede det sidste Rød Viking skod i pakken.




Mette er generelt ikke specielt tiltreds med Kvickly.