tirsdag den 22. januar 2013

Total meltdown blandt Matas kunder

Åh herregud, hvor er der mange tomhjernede griske gæs derude.
I går lavede Matas en fejl, og kom til at sende en mail ud til deres medlemmer, hvor der stod, at de var blevet meldt ud af Club Matas, og at bonuspint var blevet slettet. Senere på dagen kom det frem, at det var en fejl. Intet nyt eller skrækkeligt dér. Alle laver sgu fejl i perioder.
Men så er der nogle trunter, som går i hysterisk selvsving på Matas' Facebookside. Jeg citerer:


Malene skriver:
Hvad med at give nogle ekstra point til dem, som har været omfattet af problemet? Vi er jo mange som har brugt tid på, at ringe eller maile til matas i løbet af dagen??
(Tag dig sammen! Har du lidt overlast? Nej, ikke rigtig, vel? )

Og Malene-trunten fortsætter:

Det bunder nok i, at jeg i forvejen synes de er lidt 'fedtede' med deres point, når man kigger på hvad man kan få for dem. Og så var det da en lille ting (og en måde at vende negativ reklame til noget super positivt) at give lidt ekstra point. 
Føler jeg får langt mere ud af mine point som imerco+ medlem...men men...
(Indrøm det nu bare: Dit mellemnavn er grisk. Og hvis du får mere ud af at handle hos Imerco, så synes jeg da bare du skal bruge dine penge dér)

Nu går Linda så i selvsving:
den infame mail fik jeg i morges, så jeg blev sku´sur og det den samme forretning jeg hadede fået den lavet i, så klippe den Matas klubkort over i 4 dele. pleje jeg at når kortet ikke gælde mere. så ser jeg jeres hovsa mail her til aften. 

skal jeg så samle nye point forfra ?
(Infame mail, ligefrem? Og jeg håber virkelig faktisk at netop du skal starte forfra m. point. Bare sådan for at belønne dit drama-gen)

Michella er paranoid:
jeg tænker også mere på vores personlige oplysninger hvis de er blevet hacket
(Start m. at slet din Facebookprofil, hvis du er åhh så hemmelig. Okay?)

Rea er også paranoid:
Hej, jamen jamen, det ser jo ud til at Club Matas er blevet hacket. Lad os få en udmelding om vores personlige oplysninger er blevet misbrugt.
(Slaaaaaaaap nu af! Hvem tror du at du er? Stein Bagger?)

Charlotte er også en grisk trunte:
Efter jeres brøler med fejl mail om udmeldelse - ville nogle ekstra points være på sin plads !
(Nej! NEJ! Når netbankerne er nede, får du sgu heller ikke ekstra penge sat ind på kontoen!)

Og Malene: Til dig vil jeg gerne tilføje:
Uhhh, du har brugt tid på at maile og ringe til Matas? Så derfor skal du have erstatning i form af ekstra point? Ej men, tag dig sammen! Hvis du intet job har, så har du jo tid til det. Og hvis du har et job, så er du dælme ikke særlig effektivpå arbejdspladsen, hvis du seriøst mener at du har brugt masser af tid på at opsnuse mysteriet om de forsvundne dullepoint.


Og jeg kunne blive ved m. at hente eksempler. Matas' side er i dén grad blevet voldspammet af chokerede (ja, det ord var der én der brugte) vrede kunder.
Burde det ikke sige dem bare lidt,  når de smuttede ind på Matas' side, og så at 936592 andre trunter havde klager deres nød. Burde de ikke have tænkt: "Det må være en omgribende fejl" ?
Man kunne fristes til at tro, at de i deres desperation, havde sniffet en gang acetone.

Og luk dog røven m. jeres krav om erstatning! Tak! Det er direkte pinligt og tåkrummende.
Ringer I også til lægen og beder om en recepterstatning på 300 morfinpiller, hvis lægens it-system går ned, og jeres recept ikke når frem til receptserveren i tide? (Ved nærmere eftertanke, så ville Valium sgu nok være bedre. Så har I våben til næste krisetid, når Føtex pga. en fejl, løber tør for guldmærker)