søndag den 18. september 2016

Overvejer en ny blog

Meget er sket, siden jeg oprettede denne blog for 4½ år siden. Lysten til at skrive forsvinder aldrig, men lysten til at fortsætte herinde er meget svingende.
Jeg sletter den aldrig. Ikke fordi jeg regner med at folk ville blive mærket af det, men fordi jeg selv synes det er hyggeligt at læse tilbage i gamle indlæg.

Det er ikke fordi jeg har ændret mig. Ingredienserne i mig er de samme og bliver aldrig skiftet ud. Men alligevel har jeg ændret mig. Og på den måde fik jeg modsagt mig selv så smukt.
Jeg har bare lyst til at starte på en frisk og evt. få mere struktur over min blog. Ikke sådan forstået, at det skal være ensporet og emnebestemt - det er sgu lige at være optimistisk nok - men med fine knapper med kategorier, så folk kan fravælge mine brok indlæg, hvis det er det de vil.

Jeg skal have sat mig ned og undersøgt mulighederne for at ændre designet. Og det er jeg ikke ferm til. Men hvis det kan lade sig gøre, kan jeg beholde denne side. Ellers skifter jeg og bygger til. Der er et par idéer, som jeg bare VIL have.


Det er ikke fordi jeg render rundt i en tro om, at NU skal jeg være kendt blogger. Det er ikke lige noget jeg er designet til at være. Så meget selvværd får jeg aldrig.  Men jeg er et rodehoved - fysisk og mentalt - som egentlig gerne vil have ryddet op i rodet og have tilfredsstillet min ocd og få en overskuelig blog med emnekategorier.
Sådan ligesom når man får sig taget sammen til at få system i køkkenskabene. Det er ikke fordi man regner med samtlige folk fra ens kvarter kommer og kigger i dem, men tilfredsstillelsen ved at have orden i kaos er ikke uden betydning.


Og jeg modtager gerne hjælp! Så hvis du har 100% styr på sådan noget med blogopsætning, så smid en mail: hendeheidi@gmail.com