fredag den 4. januar 2013

Kendte mennesker, som jeg gerne ville have i vennekredsen


* Anne-Grethe Bjarup Riis.
Hun er fandeme skøn! Gennemført skøn. Jeg begriber ikke hvorfor hun er så udskældt? I mine øjne er hun en guldkvinde, som hviler så meget i sig selv, at hun egentlig er ret ligeglad med, om hendes meninger forarger.
Også tror jeg hun er hamrende humoristisk. Hun har fandeme nosser.

* Price Brødrene.
De er så kære. Og dygtige. Og tilpas tossede på den fede måde.

* Thomas Blachman.
Manden er genial. G-E-N-I-A-L. Også når han taler sort. Det viser nemlig hans fede personlighed. Han er sgu unik. (Eller som den lokale landbyfrisør ville sige: Junik)

* Kia Liv Fisher.
Guddommelige fantastiske selvironiske kvinde m. den fedeste humor. Og så virker hun så skide oprigtig. Og stærk.

* Prins Henrik.
Tror sgu han er herlig. Uden Margrethe pulsende ved hans side.

* Vicki Berlin.
Igen: Selvironiske sjove stærke kvinder kan man ikke få nok af.

* Anders Matthesen.
Beundrer han vid. Og sans for humor. Og den ro han udstråler.

* Anders Lund Madsen.
"And we have a winner!" Han er så skide klog og sjov, at man næsten tisser tryllestøv af fryd over ham.

* Cecilie Frøkjær.
Nuser! Det er hvad hun er! Og et livsstykke. Og noget af det mest autentiske der længe har været vist som vært på tv.

* Medina.
Fordi: Bedsteveninder støtter hinanden. Og lytter til hinanden. Og er ærlige overfor hinanden. Så måske hun ville lytte til mig, og droppe at udgive flere albums.

* B.S Christiansen.
Så er vægttabet garanteret. M. perfekt kondition og selvværd oven i hatten.

* Margrethe Vestager og Joachim B. Olsen.
Udelukkende for at kunne sige til dem, at deres personlighed og moral stinker så groft, at de ikke er mit venskab værd.